Sunday, November 9, 2014

PENTING KE DETOX PADA ANDA?



Secara semulajadi, tubuh badan kita melakukan detoksifikasi sebagai sebahagian daripada proses normal tubuh. Ia berlaku secara automatik menyahtoksik dan meneutralkan toksik melalui kolon, hati, buah pinggang, paru-paru, limpa dan kulit.

Namun, dalam kesibukan bekerja, tanpa sedar kita telah menganiaya tubuh badan kita. Makanan dan minuman berstatus junk food dan segera menjadi pilihan mengalas perut. Malah pencemaran yang berlaku disekeliling membuatkan ia lebih susah dan memenatkan. Ini membuatkan organ dalaman kita perlu bekerja keras untuk membersihkan kembali tubuh kita.

Maka, dengan bebanan toksik yang terkumpul dalam tubuh badan mampu menyebabkan setiap sistem dalam tubuh manusia boleh menjadi terjejas. Dari kepala hingga ke kaki kita, keracunan toksik membuatkan kita sakit!

Mungkin ada yang kata, "Saya jaga pemakanan!", adakah anda pasti tubuh badan anda benar-benar sihat dan bebas dari toksin?

Jika anda melalui salah satu simtom di bawah ini :

√ Sembelit

√ Sakit kepala yang berterusan, sakit otot dan keletihan otot

√ Makan banyak ikan todak, ikan tuna, dan lain-lain

√ Ada beberapa tampalan merkuri dan amalgams pergigian

√ Alahan makanan

√ Susah turunkan berat badan, lemak degil

√ Alami ketidakseimbangan hormon dan penggunaan yang konsisten bagi rawatan penggantian hormon seperti kawalan kelahiran atau krim seperti progesteron.

√ Ada menggunakan secara konsisten NSAID seperti ibuprofen atau acetaminophen

√ Ada berlaku keabnormalan kulit seperti jerawat, rosacea atau ekzema

√ Memakan Diet SAD

Sila pertimbangkan untuk mencuba detoks.

(REJUVY: Produk Detox No.1 Malaysia)

No comments:

Post a Comment